Tagastamise tingimused

Toote tagastamine ja vahetamine

E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada ja vahetada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.

Tagastada ei ole võimalik tooteid, millel on eemaldatud tootesilt toote hinna, toote nime ja tootekoodidega.

Soovitame tagastada tooted võimalusel originaal-transpordipakendis ning kõik ühe tellimuse raames tagastatavad tooted korraga. Tagastamisega seotud kulud kannab klient, v.a juhul kui toode on defektne.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata.

Vale või defektse toote tagastamine

Palun teavitage meid koheselt, kui toode ei vasta e-poes kuvatud pildile või on defektne, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest või defektsusest teada saamisest. Pretensiooni on võimalik esitada e-kirjaga meiliaadressile evident@evident.ee, kus palume ära märkida oma kontaktandmed, ostu sooritamise kuupäeva, toote puuduse kirjelduse ning esitatava nõude.

Evident OÜ
registrikood: 10490330
aadress: Eesti, Tallinn, Aedvilja 1, 10120
tel: +372 509 0628
e-post: evident@evident.ee

Tagastamise võimalused:

  • Kaupade tagastamine kauplusesse (TASUTA):
    Maximalist kauplusesse (Tallinn, Aedvilja 1, 10120) Avamisaeg: kokkuleppel, võtke ühendust!
  • Smartposti pakiautomaadist kätte saadud tooteid saab tagastada pakiautomaadi kaudu, selleks registreerige tagastamine aadressil https://my.smartpost.ee/return_parcel/, kasutades saadetise pakikoodi ning järgige iseteenindusest antud juhiseid. (3 EUR)

Küsimuste korral pöörduge Evident Vision veebipoe või Itella Smartpost klienditeeninduse poole numbril +372 60 11 000.